Forum > Allmänt cykelsnack > Martin Söderström till Red Bull?

Martin Söderström till Red Bull?

2010-02-09 10:20
Ja, det verkar ju så.

http://www.chainlife.se/3825-martin-sod … l-red-bull

// Fischer
Har du tips på artiklar? Skicka ett PM eller mail!
Svar
2010-02-09 11:11
Då kan Swebikers avslöja att det redan är klart smile

http://www.freeride.se/img/c/1925_l.jpg
2010-02-09 11:40
Ja, sedan december som sagt wink
Och lycka till nu martin under 2010!
2010-02-09 11:58
han är en av dem cyklisterna som verkligen har lyckats inom sporten:Pbig_smile
2010-02-09 12:41
0Nilsson: Han är långt ifrån dem som VERKLIGEN lyckats...
Kolla på Danny MaCaskill, Steve Peat, Sam Hill, Atherton syskonen osv.
Söderström är inte i närheten av deras framgång.
Visst, att vara sponsrad av Red Bull är en stor bedrift, men knappast så att man blir känd utanför sporten.

Big upps till Marty btw!
2010-02-09 13:22
var ju ett bra avslöjande av freeride.

btw, visste ni om att neil armstrong hängde ut på månen?
2010-02-09 14:02
Mirc skrev:
Visst, att vara sponsrad av Red Bull är en stor bedrift, men knappast så att man blir känd utanför sporten.

Big upps till Marty btw!
Classic mirc, om man hela tiden ska jämföra med hur alla andra är kan ju ingen vara bra. Martin söderström är enligt mig en av världens bästa cyklister oavsett vad du eller någon annan säger.
Och min fråga till dig är , om man inte är "VERKLIGEN" lyckad , hur kommer det sig att man blir sponsrad av världens kändaste dirt/street märke NS? och världens största energidryck Redbull? och sveriges kända märke Peak? kan du snälla berätta det för mig proffset?
2010-02-09 14:34
fet men visste redan (H)
dock så tycker jag inte om att man kommer se han i redbull hjälm sad hjälmarna är feta orginal smile
Senast redigerat av ODD (2010-02-09 14:37)
2010-02-09 15:41
En kille som lallar runt på sin cykel för att han älskar de och har dom sponsorerna förtjänar creds, ingen här på forumet kommer aldrig nå upp till hans kapacitet anyway så.......
2010-02-09 16:31
Mirc skrev:

Big upps till Marty btw!
om du ska jämföra så kanske du ska jämföra med dom som kör samma. Martin kör ju dirt/street/park medans Atherton syskonenkör dh om jag inte är helt fel ute.
Martin är bara en av dom bästa cyklister Sverige hade i somras. Han komme ju på pallen nästan alla tävlingar han körde så det måste ju vara ett klart bevis på att han är bättre än de flesta och förtjänar bra sponsorer.

Martin är den jag ser upp till och ingen ska komma och säga att han inte är framgångsrik.

Lycka till 2010 Martin och jag hejar på dig! big_smile
2010-02-09 17:10
oneofakind skrev:
Mirc skrev:

Big upps till Marty btw!
Classic mirc, om man hela tiden ska jämföra med hur alla andra är kan ju ingen vara bra. Martin söderström är enligt mig en av världens bästa cyklister oavsett vad du eller någon annan säger.
Och min fråga till dig är , om man inte är "VERKLIGEN" lyckad , hur kommer det sig att man blir sponsrad av världens kändaste dirt/street märke NS? och världens största energidryck Redbull? och sveriges kända märke Peak? kan du snälla berätta det för mig proffset?
Ojsan, här var jag fortfarande och trodde Kona var det mest kända märket inom dört/street för allmänheten big_smile Tiden verkligen springer en förbi.
2010-02-09 18:24
PeterRock skrev:
oneofakind skrev:
Mirc skrev:

Big upps till Marty btw!
Ojsan, här var jag fortfarande och trodde Kona var det mest kända märket inom dört/street för allmänheten big_smile Tiden
verkligen springer en förbi.
You stole my words! Tror nog det är mer som vet om Konas dirthojjar och ramar än NS produkter.
2010-02-09 18:36
Härligt för honom att få en stor sponsor som Red Bull han förtjänar det.
Verkar dock som att alla blir sponsrad av Red Bull, kändes mycket mer exklusivt förr.
2010-02-09 18:39
Hoho, mer exklusivt än Red Bull blir det inte (inte i dryckesväg). Orkar inte rada upp alla anledningar utan dom som förstår vad det handlar om har nog koll.

// Fischer
2010-02-09 18:47
Ja visst, Red Bull ger grymma förmåner och är antagligen en av de bästa sponsorerna man kan ha(oavsett område), men det utesluter ändå inte att förr när färre bar Red Bull hjälmarna så kändes det mer exklusivt.
2010-02-09 19:04
Grattis martin wink

Bara jag som tycker att bilden ser ut att va tagen på greenscréen?
kanske att bilden är komprimerad annars.

PS jag är inte fotokunnig
2010-02-09 19:21
freeride skrev:

här är hela bilden annars...
http://www.redbull.com/cs/Satellite/en_ … 8#/image-1
2010-02-09 19:27
Dawwen skrev:
freeride skrev:

Inte ens samma bild.
Det gick ju bra!! ett tag......
Senast redigerat av Simon-Pee (2010-02-09 19:28)
2010-02-09 19:43
Simon-Pee skrev:
Dawwen skrev:
freeride skrev:

Inte ens samma bild.
iallafall nästan
2010-02-09 20:28
oneofakind skrev:

alltså, jag hittar så många fails i din text.

Ns är ju som de andra säger inte det mest kända märket. jag skulle också chansa på att kona är mer kändt - frågar jag min lbs så vet dom inte vad ns är för märke alls, men dom vet vad giant, kona och gary fisher är.

Och sveriges mest kända märke skulle jag tippa på är volvo...

Men du har rätt om redbull iaf, så det är ju bra.
Senast redigerat av ralle_merfy (2010-02-09 20:28)
2010-02-09 20:37
ralle_merfy skrev:
oneofakind skrev:

Ns är ju som de andra säger inte det mest kända märket. jag skulle också chansa på att kona är mer kändt - frågar jag min lbs så vet dom inte vad ns är för märke alls, men dom vet vad giant, kona och gary fisher är.

skrev aldrig att peak var sveriges största, kolla efter! (tror du läste snabbt) men det är lugnt, angående kona som kändaste kan jag hålla med lite men dom gör ju bara original cyklar och om man vill gå upp i "level" köper man nått annat såsom ns
2010-02-09 20:44
Mirc skrev:

Big upps till Marty btw!
Steve peat, sam hill osv är inga som "vanligtt" folk känner till. Endast sånna som är intresserade av sporten. Om man ska lyckas inom sport så fattar jag de som att du menar typ som Tiger woods och michael schumacher som nästan alla känner till:P
Kan säga att jag inte kommer på en enda extreme sportare som har fått sån uppmärksamhet. Kanske beror på sporterna i sig. Travis pastrana har dock blivit rätt känd. Dock inte för sina motocrossbedrifter i tex ama. Utan mest för sin dubble back och sitt fallskärmshopp utan fallskärm:P
2010-02-09 20:49
ralle_merfy skrev:

eller ikea

/det räcker med smileyar!

/Nån mod.
nää
2010-02-09 20:52
Firre skrev:
ralle_merfy skrev:

eller ikea
Eller SKF smile
2010-02-09 20:53
Sa nån Tony Hawk roll? Efter att snowboard blev OS gren kommer åkare som Shaun White hamna i Svenssons vardagsrum.

Kommer inte på nån mer svensk med varken RS, Monster eller RB -spons?
2010-02-09 20:56
Det är en cross-åkare som har monsterspons och tror fredrik Nånting(?) som kör freestyle har spons av typ redbull?
2010-02-09 21:02
oneofakind skrev:
ralle_merfy skrev:
oneofakind skrev:

skrev aldrig att peak var sveriges största, kolla efter! (tror du läste snabbt) men det är lugnt, angående kona som kändaste kan jag hålla med lite men dom gör ju bara original cyklar och om man vill gå upp i "level" köper man nått annat såsom ns
jag skrev inte heller största... jag mest kända märke - kan hålla med killen som sa ikea ( helt cp vad ingemar tjänar kosing)  jag citerar mig själv: "Och sveriges mest kända märke skulle jag tippa på är volvo"

men ns är fortfarande inte mer kändt än kona...

hur gammal är söderström förresten?
Senast redigerat av ralle_merfy (2010-02-09 21:05)
2010-02-09 21:03
om ni skriver en förkortning måste ni fatta att inte alla vet vad det betyder? som att jag sitter och skriver ccäevgdemå och tro att ni ska första
2010-02-09 21:11
Jon Olsson verkar ha också ha spons av red bull. Men mins inte att jag sett honom med RB-kruka?
Rbe
2010-02-09 21:12
schysst förkortning;)
2010-02-09 21:15
Thomsson skrev:
Det är en cross-åkare som har monsterspons och tror fredrik Nånting(?) som kör freestyle har spons av typ redbull?
Fredrik Johansson, hade en poster med honom när jag var mindre. Då hade han iaf spons av redbull.
2010-02-09 21:25
mcuz skrev:
Sa nån Tony Hawk roll? Efter att snowboard blev OS gren kommer åkare som Shaun White hamna i Svenssons vardagsrum.

Kommer inte på nån mer svensk med varken RS, Monster eller RB -spons?
inte en chans. mina föräldrar, lärare eller chef kommer troligtvis aldrig veta vem shaun white eller tony hawk eller är. extremsporter är inte, och kommer troligtvis inte bli en på många år, en folklig sport som exempelvis hockey. peter forsberg Ingemar stenmark kommer alltid att vara mer kända. kom igen liksom, sverige stannade när Ingemar åkte, och peter forsbergs straff finns på frimärke. kommer aldrig att bli allmänt kännt.
C'mon and hit it pussy!
2010-02-09 21:36
mcuz skrev:
Jon Olsson verkar ha också ha spons av red bull. Men mins inte att jag sett honom med RB-kruka?
Han kör alltid med sin RedBull-hjälm han.
2010-02-09 21:47
där ser man. som gammal brädåkare är jag inte så insatt i skidor.

Du tror inte att Stenmark har extremt mycket med sin tid att göra? En gång i tiden stannade hela sverige bara för att dom visade en testbild på TV. Foppas straff och hela den OS turneringen va otroligt speciell och det är mycket möjligt att vi aldrig kommer uppleva något liknande (skulle va VM 94). Ganska säker på att alla på mitt jobb vet vem Tony Hawk är. Jag vet ju till exempel hur curling funkar bara för att dom envisades med att visa det istället för halfpipe kvalet under OS i Nagano 98. Även fast det är en sport jag inte bryr mig skit om.
2010-02-17 16:34
ralle_merfy skrev:
oneofakind skrev:
ralle_merfy skrev:

jag skrev inte heller största... jag mest kända märke - kan hålla med killen som sa ikea ( helt cp vad ingemar tjänar kosing)  jag citerar mig själv: "Och sveriges mest kända märke skulle jag tippa på är volvo"

men ns är fortfarande inte mer kändt än kona...

hur gammal är söderström förresten?
Söderström är 20 snart. big_smile
2010-02-17 22:40
Asså vad fan har hänt med swebikers? alla abra bråkar och tjafsar.
Det är stort att ha Redbull som sponsor och Grattis Martin, och tack för att du sätter sverige på kartan smile
2010-02-17 23:51
Alla håller käft! Martin Söderström är ETT AV DOM BÄSTA I VÄRLDEN imon sporten ingen på det här jävlaforumet kommer bli lika bra som han, han är sponsrad av redbull och har kalsonger på sig!!!!!
hoe
2010-02-17 23:53
Lustigt, skall inte djupa mig i en diskution som andra här men jag läste något påstående om att Marty kör bara Street/Park/Dirt *fniss* ... någon kanske måste hålla ögonen öppna på Slopestyle avdelning typ Krankworx.
2010-02-18 00:00
nyrén - +1, men du tjaffsar också , det gör vi alla!
ieiuzs - +1 på din första rad , byt namn går ju inte att skriva :p
2010-02-18 00:24
martin e grym
2010-02-22 17:47
Eriikk skrev:
Thomsson skrev:
Fredrik Johansson, hade en poster med honom när jag var mindre. Då hade han iaf spons av redbull.
daniel
bodin har oxå red bull spons tror jag?
Senast redigerat av bracken (2010-03-21 14:48)
Forum > Allmänt cykelsnack > Martin Söderström till Red Bull?

För att kunna skriva i forumet så måste du vara medlem och inloggad.
Bli medlem eller logga in.
Sök
Fritextsökning
Avancerad sökning »
Tipsa en kompis
Dela |
Bevaka tråd
Jag vill ha e-postmeddelande när nytt svar skrivs i denna tråd.
Bevaka

Mina bevakningar »
Åkare:
Foto: Joakim Anthmyr
Plats: Actionpakkkhhhhhh
Åkare:
Foto: Joakim Anthmyr
Plats: Actionpakkkhhhhhh
Nya bilder »

Hangaren edit (3:15)

David Och Anton - KUNGSÄNGEN! (2:05)
Nya videoklipp »