ALLA argument,tjafs osv är tillåtet här. Kör!
Edit: Nej den här tråden skapades inte av ilska eller sådant,utan tyckte det skulle passa med en sån här tråd att samla allt snack i så man inte skräpar ner en persons tråd med något som han inte ens frågat efter osv.
|
|
Svar
|
du måste ju dra igång med ett felaktigt påstående om bmx vs mtb först så du eldar igång det hela.
jag får väl ta det ansvaret då: alla som kör bmx är homosexuella. C'mon and hit it pussy!
|
|
|
|
Spela roll
|
Haha okaj, vad är som mäst smöreri då? |
jag vill ha en titel! vad ska jag göra för att få titeln "djingis khan", eller "din låtsaspappa"? C'mon and hit it pussy!
Senast redigerat av jag själv (2010-01-27 14:52)
|
|
Scoore, jag smörar in hela din nakna kropp med smör, det vore väl mysigt, är det bra med smör?
|
+ 100 |
|
Senast redigerat av power (2010-01-27 15:17)
|
|
vad i helvete ? blev nå fel ...
Senast redigerat av power (2010-01-27 15:15)
|
|
okej då DRAR JAG TILL med det jag irreterar mig på mest
SLUTA FÖRIHELVETE ATT LÄGGA TUSENLAPPAR FÖR ATT KÄNA 90 GRAM PÅ DIN CYKEL ! DU MÄRKER DET INTE , DU BLIR INTE BÄTTTE! svara vafan ni än vill, jag står kvar med att jag tycker det är helt insane |
|
jag la 900kr och tjäna ett halvt kilo tack var 70% rea på rite.se, gaffel(flybikes 3amigos) styrstam(Tsc Attack Topload) och handtag(flybikes ruben) för 900kr är inte speciellt dyrt:D! tjänade exakt 476 gram framtill, blev märkbar skildnad som fasiken!
Creedence FTW!
|
Det jag ville säga till deemaxflickan i cult-tråden. men då kommer hon med sina fysikaliska svar. 90 gram gör en inte bättre på att cykla |
+1 jag langar 180 flat perfekt på min 20 kilo tunga dh, det är status! Creedence FTW!
|
|
Är inte det lite som att argumentera emot ägandet av en Ferrari med att det är max 120km/h i Sverige och då räcker en blå40? Kan man och vill man så why not? -ish
|
|
Alla som heter Johan förtjänar inte att vara medlem på swebikers
|
visst för att det är en bra liknelse, men som arbetshäst fungerar en blå 740 bättre. en svinlätt carbon xc-cykel håller ju inte för dirt/street cykling, men en halvtung bmx på 10kg håller ju för i stort sett allt. visst för att en ferrari är flashig som fan, men med det svenska vinterklimatet hade jag nog valt en 740 då den helt enkelt är mer anpassad för sverige. min slutsats blir att en full carbon xc-racer på sub 7 kg är flash som fan, men som de flesta aktiva användarna på forumet här tycker jag att en stål-bmx/26" stål-dirtcykel passar bäst om man cyklar i stora dirthopp eller skateparker, det är helt enkelt "coolast". Jag har sagt vad Jag tycker. Creedence FTW!
Senast redigerat av Micke_G (2010-01-27 15:38)
|
|
haha jo greppar vad du menar helt klart. Menar bara att OM man vill ha det så ska man ju få det.
|
|
Jag vill ta upp det där med viktbögeri igen. Jag förstår att vikt spelar roll till en viss gräns, men fan, den gränsen kan korsas. Sure din cykel är lätt, men du blir ju knappast bättre av det. När du övar tailwhips, är det inte bättre att ha en hojj som klarar att du slammar bakhjulet med galen kraft i landningen, än att du kör av ekrar och blir allmänt förbannad på cykeln? Någon som håller med mig? Någon som inte håller med?
|
|
Jag håller med dig Anton till 100%!
|
|
Jag tycker scoore är bäst i hela världen på att vara moderator. Han gör sitt jobb här jettebra och jag elskar han. smör
|
|
håller med er angående viktbögeri, men vad spelar det egentligen för roll om vi kommer fram till att det är jävlgt korkat att lägga ner 1000kr för att tjäna några hundra gram? jag har ett jävligt bra förslag till er viktbögar: gå å skit innan ni cyklar, mycket billigare och man tjänar faktiskt mycket mer vikt
sen vill jag ta upp en annan sak, VAD har alla emot NS??? de är sköna, bra, billiga och snygga, då är det ju självklart att de e mainstream. jag har min NS på grund av det. hade jag vetat om mutantbike då, och de hade vart billigare och bättre, så hade jag självklart köpt de. |
|
många bäckar små bildar en stor jävla flod som till slut rinner ut i havet.
( även kallad kaos-teorin ) Det vill säga att mycket av något litet blir till slut stort - så om man skalar av 1gram från hojjen varje dag har man till slut fått bort 1kg, som kan kännas ganska mycket. Visst räcker det inte att bara byta 1 eker till titan, men bytar man alla kan man helt plötsligt tabla som en pilot! |
|
Villl bara säga tack till den som ändrade min signatur. Men hur vet jag vem som skrev så jag kan vidarebefodra dina PM?
|
Jag håller med dig på punkten att det är galet onödigt att lägga ner 1000kr för 100gram. Däremot "jag har ett jävligt bra förslag till er viktbögar: gå å skit innan ni cyklar, mycket billigare och man tjänar faktiskt mycket mer vikt |
|
om du inte känner av ett halvkilos viktminskning på dig själv, då kommer du troligen inte känna ett halvkilo på cykeln
|
|
Men cykeln blir ju fortfarande inte lättare att hantera?
|
|
blir man själv lättare känns cykeln mer svårhanterad och tyngre.
Creedence FTW!
|
|
blir man själv lättare känns cykeln mer svårhanterad och tyngre.
edit: vafan händer? råkade trycka två gpnger tror jag.. Creedence FTW!
Senast redigerat av Micke_G (2010-01-27 21:21)
|
|
Men asså den där titeln vore smutt att ha.
För övrigt så tycker jag att Scoore är en väldigt bra moderator som styr och ställer här på ett väldigt bra sätt. Även fast han ibland kan vara lite hård så är han rättvis på sitt sätt. Undrar hur swebikers skulle se ut utan vår älskade Scoore (a). |
|
aja, det är pappa som säger det till mig
|
|
får man dubbelposta här?
hoe
|
|
får man dubbelposta här?
hoe
|
Men tänk själv, du går upp 5kg muskler under en sommar eftersom du tränar stenhårt och dopar dig och håller på. Kommer cykeln kännas lättare eller tyngre då? |
|
arvid(o) Has it! Och sen gav han honom den blicken som hans avatar ger ifrån sig
|
|
scoore kan inte jag få en cool titel
edit; du är bäst då nää
Senast redigerat av Firre (2010-01-27 22:49)
|
|
det där med viktbögeri att känna typ 200-300 gram är ju mest inbillning ju .som om nån skulle byta till jätte lätta slangar på din cykel utan att du visste om de så kan jag nog lova att du inte skulle märkt ett skit. Så de där med att känna vikt är nog mest inbillning har jag inte rätt ?
|
|
hur kan det vara negativt att va vikt bög men positivt att ha lätt cykel, dom hänger ju ihop.
Det är precis som knark lagen - man får varken sälja eller för den delen ha knark - men man får knarka |
|
aa men asså de jag menar e att de e ju sjukt onödigt att köpa lättare typ hjul när man redan har bra hjul de e ju bara dumt de e ju bättre att spara pengar till när dom verkligen behövs typ när nån del har gått sönder.
|
Men inte vara påverkad. Det gick ju bra!! ett tag......
|
|
Skulle säga att vikten kan ju vara bra att hålla nere en liten bit varje fall, åt minstone så att den är behaglig och underhålls fri som typ att saker går i sönder fort. Men att jaga vikt som en blodtörstig mördarhund är väll endå onödigt då man får byta ut skiten i onödan oftare. Rätt mig om jag har fel men mitt tycke kan ingen ta ifrån mig att en lagom vikt på hojjen är bra.
Fast att lägga ut mycket pengar bara för att käna några gram är fett onödigt |
Sök
Tipsa en kompis
Bevaka tråd
Åkare:
Foto: Joakim Anthmyr
Plats: Actionpakkkhhhhhh
Åkare:
Plats: Actionpakkkhhhhhh
Nya bilder »