Sök Inställningar Inloggade
Forum > Allmänt cykelsnack > Guldet skatepark, fortfarande igång? + spot/parktips i västerort - BMX

Guldet skatepark, fortfarande igång? + spot/parktips i västerort - BMX

2016-07-22 18:59
Tjena!

Jag om och min sambo flyttade till hässelby för ett tag sedan och eftersom jag i stort sett aldrig varit här förut (och än mindre cyklat) så har jag noll koll på området när det kommer till spots och parker så skulle verkligen uppskatta om någon med lite koll på området kunde ge lite tips! Kanske till och med någon vänlig själ som vill cykla runt och visa lite till och med? smile

-Vet att guldet i vällingby/grimsta ska ha varit fett men hört rykten om att det är nedbrännt, stämmer det?
-Är gulsippan helt övergiven eller finns det möjligheter att kanske själv rusta upp lite?

Tack för hjälp och tips!

/Hampus
Svar
2016-07-25 08:33
Tjena!

Även jag är ganska nyinflyttad i Västerort, och Stockholm överhuvudtaget. Tror jag vet vilken park du menar. Har på en av mina upptäcksfärder hittat den. Men ja, den är nedbränd sad Finns bara en quarter kvar.

Men precis som dig söker jag lite sköna spots. Bor själv i Råcksta.
2016-07-28 19:34
Jag bor i åkeshov! Typ 10 min cykling från råcksta! Finns inte så mycket parker men lite streetspots har vi väl!
YoYoYo
2016-08-22 12:26
twofive skrev:
Men ja, den är nedbränd sad Finns bara en quarter kvar.
Synd! Det såg schysst ut på bilderna.

http://www.swebikers.se/img/photo/normal/0c8c3cc636f80d7fb457e3a3b599a625.jpg
2016-09-06 22:12
Tack för svaren!
Läste här om dagen o tidningen att det ska satsas på 3 skateparker här i hässelby/vällingby varav en hamnar i gamla guldet, en i gulsippan och en vid en park jag inte kommer ihåg namnet på! beräknas vara klart redan i vårbig_smile

/H
2016-09-07 18:59
Luktar rhino lång väg...
YoYoYo
Forum > Allmänt cykelsnack > Guldet skatepark, fortfarande igång? + spot/parktips i västerort - BMX

För att kunna skriva i forumet så måste du vara medlem och inloggad.
Bli medlem / Logga in

Logga in med Facebook
Sök
Fritextsökning
Avancerad sökning »
Tipsa en kompis
Bevaka tråd
Jag vill ha e-postmeddelande när nytt svar skrivs i denna tråd.
Bevaka

Mina bevakningar »